.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تب و تاب فعاليت هاي انتخابات مجلس در نوشهرو چالوس
حضور مستمر و پررنگ در مجالس عروسي و ترحيم شهروندان - جشن هاي اعياد شعبانيه - نمازهاي جماعت ماه مبارك رمضان - انتشار مقالات متنوع و متعدد در نشريات و رسانه هاي مجازي محلي و استاني به صورت رپرتاژآگهي از جمله شگردها و ترفندهاي نامزدهاي ...
تب و تاب فعاليت هاي انتخابات مجلس در نوشهرو چالوس

تب و تاب فعاليت هاي انتخاباتي مجلس نهم در نوشهرو چالوس رونق گرفت.

هرچند به زمان رسمي تبليغات و برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 6 ماه باقي مانده است ولي مدتي است در برخي از استانها ازجمله مازندران تحركات انتخاباتي ازهفته ها قبل كليد خورده است.

شور و هيجان رقابت كانديداهاي احتمالي از حوزه انتخابيه شهرستانهاي نوشهر و چالوس و بخشهاي تابعه كجور - مرزن آباد و كلاردشت نيز داغ شده است .حضور مستمر و پررنگ در مجالس عروسي و ترحيم شهروندان - جشن هاي اعياد شعبانيه - نمازهاي جماعت ماه مبارك رمضان و يادواره شهداي روستاهها و محلات مختلف در تكايا و مساجد و مصلي ها - انتشار مقالات متنوع و متعدد در نشريات و رسانه هاي مجازي محلي و استاني به صورت رپرتاژآگهي از جمله شگردها و ترفندهاي نامزدهاي احتمالي انتخاباتي براي جلب توجه آراي شهروندان دو شهرستان محسوب مي شود .

در اين گير و دار بازيهاي سياسي نام چند شخصيت باسابقه و حتي افراد جوياي نام نيز نقل محافل و مجالس عمومي و خصوصي مردمان اين ديار شده است كه هريك از اين اشخاص داراي ويژگيهاي منحصر به فردي هستند.

* دكتر انوشيروان محسني بندپي * نماينده فعلي و ادوار مجالس ششم و هفتم و عضو كميسيون بهداشت و درمان و گروه اقليت مجلس شوراي اسلامي از جناح اصلاح طلبان چهره مهم اين عرصه مي باشد.

وي تلاشي زيادي كرده تا به اكثر وعده هاي انتخاباتي دوره گذشته جامعه عمل بپوشاند كه تاكنون نيز موفق بوده است . برخي از اقدامات و تلاشهاي دكتر محسني در سطح منطقه و استان مازندران در حوزه هاي نظام سلامت و بخش اقتصادي ارزنده بوده است . جذب اعتبارات ويژه براي زيرساختها و پروژ هاي بهداشتي و درماني و تجهيز امكانات مدرن پزشكي مراكز درماني و رايزني هاي متعدد با مقامات مهم كابينه دولت و نمايندگان مجلس جهت تصويب منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر از جمله اين موارد بوده است .

* قاسم احمدي لاشكي * معاون دانشگاه غير انتفاعي هنر ومعماري كمال الملك نوشهر از چهره هاي باسابقه علمي و فرهنگي و اجتماعي وسياسي كه در زمان دولت اصلاحات فرماندار شهرستان استراتژيك چالوس بوده است . اقدامات ارزشمند وي در زمان تصدي فرمانداري در اذهان مردم اين ديار همچنان باقي مانده است. وي با گروهها و جريانهاي اصولگرا نيز تعامل نزديك دارد ولي به صورت علني و شفاف تاكنون در اين رابطه حرفي نزده است . احمدي در دوره گذشته انتخابات رقابت بسيار نزديكي با نفر اول رقابت هاي انتخاباتي دكتر محسني داشت .

*سيدهاشم فاطمي چتن نماينده دولتهاي نهم و دهم و فرمانده اسبق گردان عاشوراي بسيج در نوشهر كه مدتي نيز در زمان مديريت مرحوم علي كردان برسازمان فني و حرفه اي كشور مدير كل فني و حرفه اي استان مركزي بوده است . برخي از اقدامات وي در زمان تصدي فرمانداري نوشهر بارها خبرساز شده بود . انتصاب پسرش به سمت مشاور جوان خودش ( مشاور جوان فرماندار) و دستور تخريب ديواره حفاظتي ظلع شرقي و نابودي گونه هاي نادر درختي و گياهي موسسه تحقيقات كشاورزي اكولوژي منطقه جهت تسريع در روندمبادلات ترا نز يتي كاميو نهاي حامل بارگمرگي از كمربندي به بندر نوشهر در سطح افكار عمومي و رسانه اي بازتابهاي متفاوتي را به دنبال داشت . همچنين شنيده شده كه فاطمي قيد حضور در انتخابات آتي را زده و قرار است به در خواست استاندار گيلان سمت مدير كلي يكي از دستگاههاي دولتي اين استان را بپذيرد .

* حجت الاسلام عبدالغفار آل حبيب* رييس سابق دادگستري و شعبه يك دادگاه خانواده و امام جمعه موقت شهرستان نوشهر از فعالان سياسي و اجتماعي منطقه و برادر دكتر آل حبيب معاون سفير و نماينده دايم كشورمان در سازمان ملل (نيويورك ) مي باشد . وي مورد حمايت جامعه روحانيت است .

* شهاب لهراسبي * قاضي جوان و خوشنام و معاون سابق دادستان چالوس از سوي برخي از اعضاي كانون وكلا و مهندسين دو شهرستان حمايت مي شود .

* ايوب ديلم صالحي * چهره باسابقه سياسي د ولت خاتمي و دولت فعلي با سابقه سرپرست فرمانداري نوشهر و چالوس و تنكابن يكي ديگر از گزينه هاست . اسامي چند تن از شخصيت هاي فرهنگي و سياسي ديگر نيز شنيده شده است كه قطعا تا 6 ماه آينده شاهد تغييرات بي شماري در اين فهرست خواهيم بود.

* مهدي سام دليري* عضو پيشين شوراي اسلامي فعلي شهر چالوس ظاهرا از حمايت جدي برخي از چهره هاي مهم و تا ثير گذار دانشگاهي شهرش كه هم طايفه وي هسنتد برخوردار است . ولي وي براي بسياري ازشهروندان نوشهري چهره نا شناحته اي محسوب مي شود . در اين كش و قوس بازي هاي ساسي اسامي چند تن از شخصيت ها ي ديگر فرهنگي و دانشگاهي و سياسي نيز شنيده شده است كه قطعا تا 6 ماه آينده شاهد تغيرات بي شماري در اين فهرست خواهيم بود.
حسن خزايي پول - خبرنگار شمال نيوز در نوشهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 مرداد 1390
دكتر محمد پور و حاج محسن سام هم هستند
فرید شمس 13 مرداد 1390
شنیده شده که حجةالاسلام مهندس سید رفیع موسوی هم جزو کاندیداهای این دوره است
نا شناس 14 مرداد 1390
حاج آقا افرازیده - مهندس سید یونس حسینی هم هستند
نا شناس 14 مرداد 1390
فقط حاج محسن سام
نا شناس 14 مرداد 1390
این افراد رقبای جدی برای دکتر محسنی محسوب نمیشوند وبا این وضعیت بار دیگر ایشان وارد مجلس خواهد شد.
نا شناس 16 مرداد 1390
هیچ کدام ازین آقایان در حد نماینده مجلس نیستند از جمله نماینده فعلی
بیژن 16 مرداد 1390
اقای محسنی که بعد از سه دوره از نمره 20 که انتظار داشتیم ,زیر 10 شده و مردود است
اقای فاطمی هم در دوره حاکمیتش در این ولایت , نه تنها حرکت مثبتی که انتظار میرفت نداشت . بلکه ظلم بزرگی هم به نوشهر و کشور در ازبین بردن باغ اکولوژی مرتکب شد . و همان بهتر که اقای سعادتی دستش را بگیرد و گوشه ای دیگر را به رکود بکشانند.
و اما این اقای ال حبیب که از حقوق ماهیانه 4 میلیون تومانی منصبش در دادگستری نوشهر را که عملکرد اگاهانه و مثبتی ازش دیده نشده , چرا رها کرده و دنبال نماینگی مجلس است , جای سوال دارد که ایا ؟؟؟؟؟
پدرام 16 مرداد 1390
آیا این جریان انحرافی تو این نماینده ها نیست اگه هست چیزی بگو مردم که نمیدونن شما یاید اطلاع رسانی بکنبن؟
نا شناس 18 مرداد 1390
مردي از خطه قهرمان پرور كوهستان بنام حاج محسن سام دليري كرسي مجلس را فتح خواهد كرد
ارش 14 آذر 1390
فقط فرهمند بهشتی پور
هادی 23 آذر 1390
مهندس محسن سام دلیری با تقوا انقلابی وتلاشگر ومرد عمل است یا علی مدد
دليري 3 دي 1390
هركس كانديدا ميشود فقط اين چندماه براي راي آوردن تلاش ميكند وپس از رأي آوردن هيچ كاري براي حوزه انتخابي خودنكرده وياكاري نمي تواند انجام دهد يادرمجلس نميشود پيدايشان كرد حداقل درموردي نظر بدهند تور و خدا بابا يه كمي اعتماد به نفس داشته باشيد اين همه مردم باشماهستند بامردم باشيد ....
احمد سام دليري 10 دي 1390
باسلام رقابت انتخابات اين دوره بين اقايان مهدي سام دليري وانوشيروان محسني ميباشد
شعبان سام دلیری 11 دي 1390
واقعا آقایان کاندیدا نگاهی به دور وبر خود کنید ببینید شهرستان نوشهر وچالوس درمقایسه با شهرستانهای دیگر استان چه وضعیتی دارند چه قدر جوان بیکار وبعضی ازآنها بدلیل بیکاری محتاد شدند وخیابان گردی میکنند و وضعیت شهری افتضا وخیابانهایی که آسفالت آن چه چاله هایی که ندارد میدانم جواب بعضی ها این است چه ربطی دارد ... ولی خیلی ربط دارد اگر این شهرهای تورستی و بااین همه ظرفیت واستعداد رسیدگی شود وبا رساندن صدای مردم به مسئولین بودجه ای بیشتر بابت سرمایه گذاری بجا بابت موارد فوق وموارد دیگر پیشرفتی دراین مناطق دیده شود تاکی باید اینجور کجدار و نریز ادامه بدیم وحکایت همچنان باقی بماند ازمردم عزیز وهمشهریان گرامی خواهش میکنم با دید باز و بدور ازهرگونه تعصب فامیلی و غیره به شخصی رای دهید که بدرد نمایندگی و مجلس بخورد و صدای شمارا و حرف شمارا درمجلس بزند ... و بعد از انتخاب او پشیمان نشویم .
دانشجو 13 دي 1390
من از دانشجویان طبرستان هستم.فقط کاندیدای جوان مهندس محسن سام دلیری.همه دانشجوها ایشون رو دوست داریم.هم صداقت داره هم پر انرژیه و همچنین دوست داشتنی پس حمایتش میکنیم.
چالوسی 23 دي 1390
سلام،رقابت اصلی بین محسنی ، احمدی و مهدی سام میباشد که از آنجایی که نوشهری ها به محسنی و احمدی رای میدهند مهدی سام از شانس خیلی خوبی برخوردار است.
حسین موحدی نیا 20 بهمن 1390
تجربه را تجربه کردن خطاست محسن سام دلیری باور ماست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.